porty - jdk

Tomas Pluskal plusik at pohoda.cz
Wed Nov 6 15:10:14 CET 2002

Mam nainstalovane linuxove JDK 1.4, promenna JAVA_HOME na nej ukazuje.
Kdyz jsem zkusil instalovat z portu openoffice-devel, tak ten vyzaduje
jakarta-ant, ktery vyzaduje jdk-1.2.2. Openoffice sam potom vyzaduje
jdk-1.3.1.
Takze kdybych mel postupovat "podle navodu", tak bych mel mit
nainstalovane 3 ruzne JDK..
Vyresil jsem to tak, ze jsem nalinkoval /usr/local/jdk1.2.2 a
/usr/local/jdk1.3.1 na svoje /usr/local/j2sdk1.4.0, a potom kompilace
probehla. Pripada mi ale, ze by snad porty pri instalaci mely
nainstalovane JDK najit samy, nebo se mylim?

diky

Tomas Pluskal