mail server : ktory?

Juraj Petrik juro at software602.sk
Wed Nov 6 15:26:32 CET 2002

a este dalsia otazocka,
v standartnej distribucii fbsd je sendmail...
doteraz som pouzival postfix, ale vzhladom,
na to, ze nie som schopny zaplatat ho tak aby
som nebol openrelay, rozmyslam na qmailom...

poradi mi niekto prosim, kto s tym ma nejake
skusenosti,
denne rozposielam asi 20tis emailov, prichadza
ku mne do 500, mam 6 domen a nejakych virt. userov (aliasy),
ale potrebujem vediet aj po prijme emailu spustit skript co
spracuje dosly email...

a samozrejme pripojit nejaky av program (amavys / inflex)...

poradite mi, ktory mail server bude snad najvhodnejsi????

btw: k tomu miroru dat, asi skusim ten pax...

-jp-