burncd a overburn

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Wed Nov 6 14:55:37 CET 2002

On st, 2002-11-06 at 13:25, Dan Lukes wrote:

> 	No, ja ten kod sveho casu zkoumal dost, presto se neda zcela
> vyloucit, ze se pletu. Takze, neautorizovana odpoved zni:
>
> burncd je natolik "tupy" software, ze nema pojem z realne delky media,
> proste pali dokud ma co nebo dokud hardware neohlasi chybu. A jelikoz
> postrada inteligenci (detekce, ze jde o overbudn) muze postradat i schopnost
> tuto inteligenci vypnout.
>
> 	Jinymi slovy, burncd overburn neumi. Ale umi vypalit tak velke CD
> jak hardware dovoli.

Nemam to podlozene studiem zdrojaku nebo teorie CD-R formatu, ale
vypalovacka standardne zahlasi chybu ve chvili, kdy dopali na hranici
udanou v ATIPu. Aby vypalovacka palila dal, az kam medium saha, se musi
vypalovacce specielne rict. A to burncd IMHO neumi.

Prakticky sem to zkousel a vypalil jsem presne tech 703 MB co je ATIP.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Stare kralovstvi odvozovalo svuj kalendar od tepu velke reky Mzil.