burncd a overburn

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 6 13:25:05 CET 2002

On Wed, 6 Nov 2002, Tomas Pluskal wrote:

> Ouvej, tak to se omlouvam za mateni...

	Mimochodem, jeste k puvodnimu dotazu - kdyz ma nekdo problem, tak
dotaz obsahujici informaci "hodi mi to chybovou hlasku" - bez toho, ze je
tam ta hlaska presne opsana sice muze byt resitelny (coz byl nahodou tento
pripad), ale je rozhodne resitelny podstatne obtizneji.

> A jeste otazka do plena: umi tedy burncd overburn nebo neumi ?

	No, ja ten kod sveho casu zkoumal dost, presto se neda zcela
vyloucit, ze se pletu. Takze, neautorizovana odpoved zni:

burncd je natolik "tupy" software, ze nema pojem z realne delky media,
proste pali dokud ma co nebo dokud hardware neohlasi chybu. A jelikoz
postrada inteligenci (detekce, ze jde o overbudn) muze postradat i schopnost
tuto inteligenci vypnout.

	Jinymi slovy, burncd overburn neumi. Ale umi vypalit tak velke CD
jak hardware dovoli.