BIND9 a "rndc-confgen -a"

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Oct 22 20:17:33 CEST 2002

Pavel Hlubík wrote:
> Jen jeste podotazecku k rc.conf. Da se nejak vnutit systemu prikaz
> <rand_irqs="9 10 11 12 14 15"> bez restartu? To me zajima jen ciste
> teoreticky.

	Konretni rady tu uz padly, tak ja jednu vice-mene obecnou - hledas-li
jak nastavit bez restartu vec, ktera se v rc.conf pise v promenne X, zkus

grep -A 3 -B 3 X /etc/*

(v tomto pripade "grep -A 3 -B 3 rand_irqs /etc/*")

vetsinou to najde dostatecn erelevantni kus souboru, ktery prislusnou
promennou pouziva tak, ze je jiz jasne jak dannou vec nastavit "rucne".

	Nefunguje to uplne vzdy, vetsinou ale ano.

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz