OT : podpora MB pod FreebSD 4.6

Michal kapalka kapalka at mfn.sk
Thu Jul 4 21:47:57 CEST 2002

No ja pocitam ze je to presne to iste ako je HPT370 radic , ano system vidi v
podstate len jeden disk a o to mi islo lebo robit software RAID na FreeBSD
som si zatial netrufol na LInuxe mi to bezi a som s tym spokojny ,

ohladom rebuildovania pola : pri havarii ak sa mi poskodi disk 1 z 2 tak
vadny odstranim a a nabootojem s toho druheho ???? ( aspon na jednom servei
kde je ten HPT370 mi to tak chodilo )

pochopil som to spravne ???

a co sa tyka diskov  poohliadnem sa po Seagate

dik za pomoc