OT : podpora MB pod FreebSD 4.6

adam adam.gargulak at i.cz
Thu Jul 4 17:00:42 CEST 2002

On Thu, Jul 04, 2002 at 03:47:57PM -0400, Michal kapalka wrote:
> No ja pocitam ze je to presne to iste ako je HPT370 radic , ano system vidi v
> podstate len jeden disk a o to mi islo lebo robit software RAID na FreeBSD
> som si zatial netrufol na LInuxe mi to bezi a som s tym spokojny ,
>
> ohladom rebuildovania pola : pri havarii ak sa mi poskodi disk 1 z 2 tak
> vadny odstranim a a nabootojem s toho druheho ???? ( aspon na jednom servei
> kde je ten HPT370 mi to tak chodilo )

No prave ze ne, ja jsem po havarii jednoho z disku (simuloval jsem to tim ze jsem jedenomu disku za behu vytahl napajeni) uz nenabootoval :-(( - zkousel jsem hledat zda jsem neudelal nejakou konfiguracni chybu ale nic, proste tento pseudo RAID takto funguje, coz znamena ze je - dle mne na FreeBSD k nicemu.

Po havarii musis vzdy pred nastartovani systemu dat do PC novy disk a provest rebuild jinak nenabootujes.

				Adam

PS: Pokud ma tedy nekdo jine zkusenosti at rekne - docela mne to zajima.