Ovladace v jadre pri instalaci

David Pasek pasek at idc.cz
Mon May 27 18:18:03 CEST 2002

Nevim jestli ti to pomuze, ale jelikoz jsem ted instaloval COMPAQ DL380
s RAIDem SMART ARRAY 5i, tak jsem zjistil, ze FreeBSD 4.5. neobsahuje v
distribuci ciss driver.

Reseni:

4.5R installkernel was built without the ciss driver for the SA so
you cannot install on a SA with 4.5R.

Get a 4.5-stable snapshot from snapshots.jp.freebsd.org and you are
all set.

Jinak lidi z FreeBSD nekde psali, ze to tam proste zapomeli dat :)

Hodne stesti.

--
David Pasek
Email: pasek at idc.cz WWW: http://www.idc.cz ICQ: 76039994