Ovladace v jadre pri instalaci

Martin Calko cmartin at volny.cz
Sun May 26 12:07:36 CEST 2002

Mam takovyto problem: pokusil jsem se instalovat 4.5 freeBSD na NCR 3350 (na
inetu jsou na nej odkazy v souvislosti s ladenim systemu a z toho soudim, ze
na nem BSD musi behat). Problem je v tom, ze na tomhle pocitaci je integrovan
radic NCR (lim, ze NCR 5380 bohuzel ted nemam pred ocima typ ale je to jeden
z nejstarsich radicu SCSI a je na compatibility
listu FreeBSD) ktery instalacni jadro ve svem seznamu podporovanych nema.
Dival jsem se jestli prislusny modul pro jadro nejde v momentu konfigurace
jadra poskytnout napr. z diskety ale nic podobneho se mi nepovedlo.

Nevim co dal. Postup generovani diskety s instalacnim jadrem jsem zatim
ninkde nenasel takze nemuzu ani zkusit vyrobit jinou ktera by tuhle
specifickou podporu mela. Ten pocitac je navic striktne na sbernici MCA a s
tim jsem mel zatim problem se vsemi systemy ktere jsem na nej zkusil
instalovat. Predpokladam, ze na problem sbernice narazim v dasim kroku.

Nejaky tip?

					Martin