datum programu login

Pepa Mruzek cybcx at devil.hellnet.cz
Fri Mar 29 16:57:12 CET 2002

On Fri, Mar 29, 2002 at 10:12:29AM +0100, Cejka Rudolf wrote:

> Snad jen to, ze je divne, ze by nekdo prolomil pocitac, nainstaloval
> modifikovany login a neobnovil mu cas modifikace. Zkuste se podivat
> i jinam po systemu, jestli tam nenajdete dalsi podivne casy.

Zdravim,
a proc by to melo byt divne, zrovna dneska sem mel moznost videt jednoho
naboreneho tucnaka a ten manik po sobe uklidil logy a necham tam
nepozkozenej lastlog, proste v tom scriptu co tam mel s nim nejak
nepocital, dost mozna, ze ani nevedel, ze neco takoveho existuje.
S pozdravem,
Josef Mruzek