port 3306

Josef Hrabec j.hrabec at jtp.cz
Sun Mar 31 20:21:15 CEST 2002

Dobry den,
nasel jsem na svem pocitaci otevreny port 3306. Zkusil jsem se na nej
telnetnout a jako odezvu jsem ziskal podivnou smesici znaku zde:

(
3.23.39 ☼☻  Cz^F#{ee ,☻

(vlastne pro tu hexa zmet, nejsou ani v ASCII platne znaky)

Kdyz testnu jiny port, ktery je otevren, dostanu smysluplnou odpoved -
nekteri demoni se dokonce hlasi i svym jmenem.
Zkusil jsem ten port na ostanich pocitacich ktere mam, ale na zadnych
dalsich strojich jiz otevreny neni...  vsude bezi FreeBSD po nejvice verze
4.4.

Pripada mi to, jako by tam bezel nejaky backdoor nebo tak neco co by tam byt
nemelo, ale zatim se mi nepodarilo odhalit vice (logy vypadaji normalne,
anebo uz mezi tim stacili zrotovat, nebo to pripadny sikula procistil).
Myslite si i vy, ze ten vysledek scanu otevreneho portu 3306 je
znepokojujici?

Pepa.