datum programu login

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Fri Mar 29 10:12:29 CET 2002

Werner wrote (2002/03/29):
> Na nasem freebsd jsem uvidel, ze program  /usr/sbin/login ma datum 4.2.2002
> ackoliv ostatni programy maji datum mnohem starsi (instalace....). Je mi to
> podezrele jako mozny utok... Muze mi o tom nekdo neco rict?

Snad jen to, ze je divne, ze by nekdo prolomil pocitac, nainstaloval
modifikovany login a neobnovil mu cas modifikace. Zkuste se podivat
i jinam po systemu, jestli tam nenajdete dalsi podivne casy.

Pak jeste jedna moznost - vadna pamet. Kdybych to sam nezazil, tak
bych asi neveril: Pracoval jsem normalne na pocitaci a najednou nesly
spoustet dalsi instance shellu. Podival jsem se na binarku a mela
cerstve modifikovany cas. Kdyz jsem ji porovnal s originalem, byl
zmenen jediny bit. Toto ovsem bylo pouhe vyvrcholeni vsech problemu,
protoze predtim server obcas padal a obcas se stavalo, ze ukladane
soubory na disk mely taky obcas jeden a ten stejny bitik spatne :-)))