scrollovani, etc.

Martin Damasek md.konf at centrum.cz
Sun Mar 10 22:22:00 CET 2002

On Friday, February 15, 2002, Roman Neuhauser wrote:

Zdarvim vas,

zaprve bych se chtel omluvit, ze jsem tak dlouho nereagoval ohledne
techto prispevku (doufam, ze si jeste vubec nekdo vzpomina, o cem se
tu mluvilo), protoze jsem mel posledni dobou velice nabity program a
na cteni konferenci jsem nemel opravdu ani pomysleni. Jiz nechci toto
tema znovu otevirat, ale rad bych vam vsem podekoval za pripominky,
navrhy a nazory, ktere mi alespon trochu pomohli prohlednout smysl
FreeBSD a jeho logiky. Zvlaste bych rad podekoval panum Romanu
Neuhauserovi a Rudolfu Cejkovi, jejichz prispevky mi prisly
nejuzitecnejsi.

diky a zatim se mejte

bye Martin Damasek