named - denied update

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Feb 22 17:48:46 CET 2002

Michal Dobes wrote:

> Tady se mi to deje take, ale o update se snazi cilovy klient pote,
> co dostane data od DHCP a WINS. Jsou to nejake Win98/ME, 95/NT
> to nedelaj. DHCP/WINS server se do toho nijak nemontuje? Asi jake
> kterej.

	Jednak jak ktery, jednak jak nakonfigurovany. Koncove stanice s Win98 a
novejsi a W2k a novejsi to skutecne delaji, pokud to neni v konfiguraci
TCP/IP zakazano.

	Mozna jsem ale spatne pochopil problem - bind/primary hlasi chybove
hlaseni o odmitnutem update - predpokladam, ze cilem je odstanit aby
nezadouci update prichazel (a zjistit odkud prichazi), ne to, aby zacal
byt akceptovan (cimz by jiste chybova hlaska zmizela).

	Pokud se pletu, pak to co jsem rikal je samozrejme nesmysl.

	Pokud se nepletu, je celkem nezajimave cokoliv z konfigurace na
primarnim nameserveru - ten je obet, ne utocnik. Takze zajimat nas musi
to, co bezi na onom [slave_IP]. POdotykam, ze pokud na [slave_IP] bezi
preklad pro nejakou vnitrni sit, tak to mohou byt klidne i ty Windowsy

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz