named - denied update

Ivo Hazmuk ivo at vutbr.cz
Fri Feb 22 17:13:21 CET 2002

> Tady se mi to deje take, ale o update se snazi cilovy klient pote,
> co dostane data od DHCP a WINS. Jsou to nejake Win98/ME, 95/NT
> to nedelaj. DHCP/WINS server se do toho nijak nemontuje? Asi jake
> kterej.

Bezny stav u M$ Winshit je, ze i kdyz ma nastavenou pevnou IP adresu, tak
si najde NS pro zonu, do ktere patri a potom se pokusi do dynamicky
update. Je toho tolik, ze me tyto hlasky v logu nechavaji klidnym. Na
miste by bylo zjistit, co a jak chteji updatnout a treba je nechat.

Ale kdyz si clovek cte o RR SIG, KEY, NXT, ... tak ho docela prejde chut
se do neceho takoveho poustet. To se z jednoducheho a elegantniho
protokolu stava sileny maslostroj.

							Ivosh Hazmuk