named - denied update

mkes at ra.rockwell.com mkes at ra.rockwell.com
Fri Feb 22 16:57:27 CET 2002

Ja jsem tu diskusi nesledoval od zacatku, ale to, ze se nejake windowsi
stanice snazi samy registrovat do DNS je M$ feature pro systemy jako W2K a
patrne (podle toho prispevku) i Win98/ME.  Nektere nove M$ vymysly (myslim,
ze napr. Active Directory)  na tom, ze se masina muze sama pridat do DNS
stoji a padaji :-)) . Rada lidi poukazuje na to, ze centralne spravovane
DNS je jednim z prvku bezpecnosti a ze v tom nemuze byt cochcarna, ale M$
to nevadi. Pokud to ale nepovolis na strane DNS serveru tak nemaji sanci.

Mira

Michal Dobes <dobes at tesnet.cz>@freebsd.cz on 02/22/2002 04:32:30 PM

Please respond to users-l at freebsd.cz

Sent by:  owner-users-l at freebsd.cz