scrollovani, etc.

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Fri Feb 15 16:33:37 CET 2002

Roman Neuhauser wrote (2002/02/15):
>     Ja hlavne vubec nechapu to uprednostnovani S-langu. K cemu je to
>     dobre?

Taky nevim. Citim to jako snahu obejit ncurses, neboli zahodit
unixovou klasiku a (pro Linux) udelat neco noveho a lepsiho.
S SLANGem jsem ale mel zatim spis jen problemy, nez ze bych
nekdy videl nejakou vyhodu.

>     BTW, jak "rucne prekompilovavat"? To jako (cd
>     /usr/ports/mail/mutt-devel && make install -DUSE_NCURSES)? Na tohle
>     se vyborne hodi prave portupgrade. V konfiguraku si muzete nastavit,
>     ze napr mutt-devel se ma vzdycky kompilovat s -DUSE_NCURSES, a pak
>     uz na to nemusite myslet...

Ano, presne tak. Na vyvojovem stroji jedu jen pres porty, jinde zase
hlavne pres packages - at vim, ja oboji funguje nebo nefunguje.

Mimochodem - /usr/ports beru jako genialni vec jeste z jednoho smeru:
Hodne mi to usnadnuje udrzbu programu na Solarisech, protoze prave
v /usr/ports se nejlip doctu, jak to kompilovat, odkud to stahnout
a na co si dat pozor ;-)