scrollovani, etc.

Erich Vinclav vinclav at ives.vs.sk
Thu Feb 7 10:30:01 CET 2002

D?a Po 4. Február 2002 18:51 ste napísali:
> 3) Stahnul jsem si balicek Midnight Commanderu ale neobsahuje interni
> editor (mcedit), ktery jsem si VELICE zvykl pozivat (vyborne
> zvyraznovani syntaxe aj.). Bohuzel jsem zatim neobjevil jediny balicek
> pro FreeBSD, ktery by ho obsahoval.

Hmm... A viete ze som si to ani nevsimol? Ako jednu z prvych veci nastavujem
export EDITOR=vim. Pokial ide o zvyraznovanie syntaxe, je na tom podstatne
lepsie... O editacii ani nehovorim :). Sorry za OT, ale nedalo mi... ;)

--
Erich Vinclav
systemovy administrator, IVeS Kosice
vinclav.erich at ives.vs.sk