vyhladavanie

Hubert Polacek hubertus at pobox.sk
Mon Feb 4 21:12:24 CET 2002

Ahojte, mam malinky problem, mam stranku kodovanu v iso-8859-2, a chcem
si spojazdnit htdig, na vyhladavanie. Mam vsak problem s diakritikou, ked
zadam vyhladavat nieco s diakritikou, nic nenajde :-(

Do apacha som loadol mod_csacek, mam pocit, ze som zle loadol locales,
mozete mi niekto ukazat vzorove nastavenie locales ? Pretoze diakritika
ako taka mi na konzole funguje, ked spustim napr. midnight commander, tak
je poslovenceny. Pripadne, co som mohol este zle spravit, ze mi to
nejde ? Existuje nejaky podobny vyhladavat ako je napr. htdig ?

Za vsetky namety a rady vopred dakujem

Hubert