scrollovani, etc.

Roman Neuhauser neuhauser at mobil.cz
Fri Feb 15 16:15:24 CET 2002

> [...]
> Subject: Re: scrollovani, etc.

> Pcvt jsem nikdy nezkousel, ale mozna "se to da nejak zmenit" - viz
> man pcvt (standardni konzola viz man syscons):
>
>    Scrollback
>      Each virtual pcvt virtual terminal now has 8 pages of memory attached
>      which are used as a scrollback buffer (definition of SCROLLBACK_PAGES).
>
>      By using SHIFT-PageUp and SHIFT-PageDown it is possible to scroll the
>      screen back and forward.
>
> Je tam popsana i konfigurace, ale spis bych sel hlavne podle
> /usr/src/sys/i386/conf/LINT - a hura na rekompilaci kernelu ;-)

    jo jo, to vypada, ze jsem se trefil. :)

> Ja to myslel vazne :-) Kdo ma chut a cas, muze nastudovat jiz zde
> zminovanou dokumentaci, port misc/mc opravit a pak uz staci si

    svata pravda.
    na freebsd-questions@ se nejaky clovicek zminil, ze mel nejaky
    problem s jednou man strankou. dopadlo to takhle:

    >     Sure you are capable of submitting patches to man pages.
    >     Here's a short howto:

    a nasledoval navod, jak upravit man stranku a submitnout PR. :)

> [...]
> WITH_SLANG take neni moc dobre. U mail/mutt to tak je a to zase rostu,
> protoze ho vsude musim rucne rekompilovat bez SLANGu, protoze
> SLANGu do dnesniho dne nemuzu prijit na jmeno - aplikace se SLANGem
> na rozdil od ncurses jsem zatim nedonutil (jestli si dobre pamatuji,
> SLANG to ani neumi), aby umely pouzivat defaultni barvy, coz mi
> v me konfiguraci vadi vic nez hodne (kvuli dttermu v Solarisu, kde
> defaultni pozadi neni ani bila a ani cerna, proste to je defaultni
> barva a cerne nebo bila pozadi textovych aplikaci mi tedy vylozene

    Ja hlavne vubec nechapu to uprednostnovani S-langu. K cemu je to
    dobre?
    BTW, jak "rucne prekompilovavat"? To jako (cd
    /usr/ports/mail/mutt-devel && make install -DUSE_NCURSES)? Na tohle
    se vyborne hodi prave portupgrade. V konfiguraku si muzete nastavit,
    ze napr mutt-devel se ma vzdycky kompilovat s -DUSE_NCURSES, a pak
    uz na to nemusite myslet...

--
Roman
Sel pantata / na prasata / boubelata / RATATATA!