scrollovani, etc.

Roman Neuhauser neuhauser at mobil.cz
Fri Feb 15 16:01:35 CET 2002

> Date: Fri, 15 Feb 2002 14:50:03 +0100
> From: Cejka Rudolf <cejkar at fit.vutbr.cz>
> To: users-l at freebsd.cz
> Subject: Re: scrollovani, etc.
>

> Ahoj lidi,
>   jak tak koukam, tak nam to tu pekne zhoustlo, co treba si dat
> peknou pauzu, mimochodem venku je silene krasne, a od pristiho
> tydne tuhle konferenci zase trosku odlehcit? Copak toho hadani
> a mraceni nemate (tak jo, nemame ;-) vsude jinde dost? :-)

    jestli to vypada, ze se hadam, tak sorry.

> Krome toho hozeni do /usr/ports/distfiles neeee :-)
> 	cd /usr/ports/misc/mc
> 	make fetch-list > /tmp/get.sh
> nebo (to nahore stahuje jen pro dany port, to dole i se zavislostmi)
> 	make fetch-recursive-list > /tmp/get.sh

    uh-oh. jsem to ale skleroticky vul. :(

> I treba ten fetch-list :-)

    no jo, kdyz ja jsem tu stranku videl naposled... ani nepamatuju. :)

> Ja ho zkousim a musim furt davat pkgdb -F

    no, pisou, ze je to zahodno. :)

> a furt se me na neco pta a ja nevim na co,

    tak to je problem. :) co se treba zeptat tady? :)
    btw, ja z celeho portupgrade v podstate jenom prilezitostne poustim
    prave `pkgdb -F`, a s tema dotazama jsem celkem problemy nemel. co
    konkretne nechapete?

> Ted uz mi treba nekolik dni nefunguje portupgrade portupgrade, protoze
> nemuze z inetu stahnout jeden ze zdrojovych baliku... Proste mam dojem,

    # cd /usr/ports && make update
    # portupgrade portupgrade

> ze s temi upgrady to stale neni ono. Bud se na mazani starych baliku
> vykaslat a proste je preplacavat, nebo jinak je to (nekdy - ne
> vzdy - nekdy je to naopak paradicka) drbacka.

    Nerikam, ze je FreeBSD ports collection bez chyby. Ale proti rpm(1)
    je to paradicka kdykoliv. ;)

--
Roman
Sel pantata / na prasata / boubelata / RATATATA!