scrollovani, etc.

Roman Neuhauser neuhauser at mobil.cz
Fri Feb 15 13:19:13 CET 2002

> Date: Fri, 15 Feb 2002 00:26:42 +0100
> From: Martin Damasek <md.konf at centrum.cz>
> To: Cejka Rudolf <users-l at freebsd.cz>
> Subject: Re[2]: scrollovani, etc.
>
> On Monday, February 11, 2002, Cejka Rudolf wrote:

> To samozrejme chapu. Nechtel jsem vyvolavat flamewar. Jen jsem se
> ptal, jestli nekdo nevite, jak/jestli se to da nejak zmenit (krome
> toho, abych prepisoval zdrojaky kernelu)

    tohle je teda vystrel do tmy, protoze vubec netusim, jak se pcvt
    chova, ale zkuste si prekompilovat kernel s pcvt (misto standardniho
    sc). mozna poskytuje chovani, ktere hledate.

> A muzu byt tak smely a zeptat se, jak tedy "normalne" pracujete?
> Opravdu POUZE se shellem? Pokud ano, tak klobouk dolu. Asi jsem
> opravdu totalni amater.

    myslim, ze predchozi dva odstavecky se docela dobre doplnuji. :)
    freebsd je asi opravdu spis pro lidi, kteri davaji prednost "bare
    bones". :)

> To uz take zacinam poznavat. I kdyz to z mych reakci pravdepodobne
> neni plne znat, s FreeBSD bych se opravdu rad seznamil a zacal ho
> pouzivat. V zadnem pripade neni v mem zajmu nejak zbytecne kritizovat.
> Proc take? Akorat si znepratelim tech par lidi, kteri ho tady v CR
> pozivaji a pripadne by mohli nekdy v budoucnu poradit. Ale jak tak ctu
> vase ohlasy, tak to vypada, ze se tak jiz bohuzel stalo :( Skoda.

    kliiid, kolego.

> Prijde mi, ze jine nazory, nez jake mate vy - tim nemyslim nikoho
> konkretniho, spise obecne komunitu BSD - zrovna moc netolerujete.

    no, az na jeden vylozeny troll, na ktery odpovedel Dan Lukes, je to
    spis takova drobna neuroza, kterou mame (doufam, ze ted nikoho
    neurazim) z Linuxu. To je furt Linux sem, Linux tam, a ze my mame
    daleko lepsi operacni system nikdo nevi. :))

--
Roman
Sel pantata / na prasata / boubelata / RATATATA!