scrollovani, etc.

Michal Kutnohorsky michal at freebsd.cz
Fri Feb 15 01:59:47 CET 2002

On Fri, 15 Feb 2002, Martin Damasek wrote:

> A muzu byt tak smely a zeptat se, jak tedy "normalne" pracujete?
> Opravdu POUZE se shellem? Pokud ano, tak klobouk dolu. Asi jsem
> opravdu totalni amater.

pripojim svou odpoved:

taktez pouzivam na praci shell

pokud si spravne nastavite/zkonfigurujete konfigurak vaseho oblibeneho
shellu /bash, csh, tcsh atd./ tak se s tim pracuje naherne.

aliasy, doplnovani <TAB>, korekce preklepu aj. aj.

> To uz take zacinam poznavat. I kdyz to z mych reakci pravdepodobne
> neni plne znat, s FreeBSD bych se opravdu rad seznamil a zacal ho
> pouzivat. V zadnem pripade neni v mem zajmu nejak zbytecne kritizovat.

v tom pripade bych vam doporucil projit www.FreeBSD.cz - prirucku a navod
pro novacky - prechod linux x BSD

> Proc take? Akorat si znepratelim tech par lidi, kteri ho tady v CR
> pozivaji a pripadne by mohli nekdy v budoucnu poradit. Ale jak tak ctu
> vase ohlasy, tak to vypada, ze se tak jiz bohuzel stalo :( Skoda.

nemyslim si, ze se tak 100% stalo, pouze mi nektere vases prispevky
pripominaji e-maily z linux at linux.cz.

> Prijde mi, ze jine nazory, nez jake mate vy - tim nemyslim nikoho
> konkretniho, spise obecne komunitu BSD - zrovna moc netolerujete.

ja bych nerek, ze je netolerujeme, pouze vyjadrujeme svuj nesouhlas a
podkladame ho rozumnym vysvetlenim. aspon tak to vidim ja.

> Nicmene se jeste jednou omlouvam za to neprijemne nedorozumeni ohledne
> me spatne reakce na pouzitelnost FreeBSD-like reseni scrollingu.
>
> Martin Damasek

BSD systemy jsou prece jenom jine systemy, nez jakym je Linux, popr. co se
z neho vyviji za system.
Lisi se spousty vecmi /ah ta cestina :-)/:
lide okolo BSD, vyvoj, doc/man, porty, cile jednotlivych projketu BSD a
mnoho dalsich

--
 michal

-- Michal Kutnohorsky                    |\    --
-- michal at FreeBSD.cz                .-  -.  --
-- icq 24864416                     )\/  (( o\ --
-- http://www.FreeBSD.cz/~michal/   )/'''''--' --