novell klient

Ondrej Tuma konference at tsystemsweb.cz
Mon Feb 11 16:07:59 CET 2002

Cejka Rudolf wrote:

> Podivejte se na man ncplogin, ncplogout, ncplist a mount_nwfs.
> Pripojeni jsem zkousel a ipx nutne neni, pripojit se lze i pres
> TCP/IP, ale bohuzel funguje jen bindery login. Popov mi kdysi psal,
> ze pracuje i na tom kontejnerovem (?) prihlasovani, ale pak to cele
> nejak bohuzel usnulo - pokud jsem teda neco neprehledl.

no teorie rika ze by mi to melo fungovat ale  vse mount mi hlasi syserr:
= Protocol not suported,
konfihurace kernelu probehla s:

options IPX
pseudo-device ef
options ETEHER_II
a ostatni ether

totez mi hlasi i ncplogin, pokud dam vypis netstat -rn tak u casti IPX
mam pouze prazdny radek

patrne nemam nastaven protokol na eth zarizeni ale nevim kde a jak/
nemuzu to najit diky.

divne ovsem je ze od doby prekompilaci kernelu mi nefunguji xterminaly ,
rxvt mi maximalne problikne /ostatni ani to ne

--
Ondrej Tuma                             ICQ :  107760454