novell klient

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Thu Feb 7 09:56:52 CET 2002

Ondrej Tuma wrote (2002/02/06):
> potreboval bych se dostat na novell server/disk nejakym rozumnym
> zpusobem namapovat, v linuxu sem pouzival nvfs, nic moc ale stacil,
> potreboval bych neco podobneho pro freebsd, ipx pry de/ sam sem ji jeste
> nenastavoval, zadny info sem zatim nenasel, prosim o pomoc. diky.

Podivejte se na man ncplogin, ncplogout, ncplist a mount_nwfs.
Pripojeni jsem zkousel a ipx nutne neni, pripojit se lze i pres
TCP/IP, ale bohuzel funguje jen bindery login. Popov mi kdysi psal,
ze pracuje i na tom kontejnerovem (?) prihlasovani, ale pak to cele
nejak bohuzel usnulo - pokud jsem teda neco neprehledl.