novell klient

Ondrej Tuma konference at tsystemsweb.cz
Wed Feb 6 18:41:19 CET 2002

Dobry den,

zkousel/dostal se nekdo prosim Vas tak daleko aby se nejakym rozumnym
zpusobem dostal na novelovske disky/ klienta ktery mi namapuje nejaka
pismenka , hezkeho grafickeho necekam ale nevadil by mi.

mam notase, pripojeneho do firemni site, freebsd 4.4 mesic stara
instalace z netu, zatim sem updatoval jenom porty/
potreboval bych se dostat na novell server/disk nejakym rozumnym
zpusobem namapovat, v linuxu sem pouzival nvfs, nic moc ale stacil,
potreboval bych neco podobneho pro freebsd, ipx pry de/ sam sem ji jeste
nenastavoval,
zadny info sem zatim nenasel, prosim o pomoc. diky.

--
Ondrej Tuma                   ICQ :  107760454