novell klient

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Feb 11 15:30:34 CET 2002

Ondrej Tuma wrote (2002/02/11):
> patrne nemam nastaven protokol na eth zarizeni ale nevim kde a jak/
> nemuzu to najit diky.

Bojim se, ze s IPX moc nepomuzu. Na to jsem se musel onehdy ptat kolegy.
Jen si pamatuju, ze jsem asi nevim proc poustel IPXrouted.
V /etc/defaults/rc.conf jsou tyto radky, ktere treba k necemu pomuzou:

ifconfig_ed0_ipx="ipx 0x00010010"      # Sample IPX address family entry.
ipxgateway_enable="NO"          # Set to YES to enable IPX routing.
ipxrouted_enable="NO"           # Set to YES to run the IPX routing daemon.
ipxrouted_flags=""              # Flags for IPX routing daemon.