scrollovani, etc.

Roman Neuhauser neuhauser at mobil.cz
Sun Feb 10 16:41:40 CET 2002

> Date: Sat, 9 Feb 2002 21:16:30 +0100
> From: Martin Damasek <md.konf at centrum.cz>
> To: Martin Dvorak <users-l at freebsd.cz>
> Subject: Re[2]: scrollovani, etc.

> No nevim, nechci se hadat, ale neni mi jasne, kdy by to mohlo byt
> praktictejsi.

    treba pri procitani scroll bufferu s podeprenou hlavou. :)

    on totiz vetsinou od kazdeho softwaru, ktery FreeBSD obsahuje jako
    port/package existuji max. dve verze. viz. napr.
    /usr/ports/mail/mutt/ a /usr/ports/mail/mutt-devel/.
    package jsou pak vetsinou typu "kitchen-sink" (viz napr.
    /usr/ports/editors/vim/Makefile a promenna PACKAGE_BUILDING), kdezto
    pokud si z toho makefilu zkompilujete prisl. software sam bez
    dalsich promennych pro make, dostanete trochu jinou konfiguraci.

> No a nebylo by tedy dobre, kdyby takovy package nekdo udelal a daval
> se do distribuce? Podle me si ho stejne hned kazdy nainstaluje a jak
> rikate - bez editoru je to polovnicni program.

    ja napr. midc nepouzivam, a v prubehu toho tydne, kdy jsem to
    zkousel, jsem stejne jako editor pouzivam vim.
    jako filemanager mi shell prijde daleko pohodlnejsi.

> No, jak rikam - s FreeBSD teprve zacinam a mozna jsem presne
> nepochopil jeho "image" - byt spolehlive uzivatelsky neprijemny :-)

    v cem je uzivatelsky neprijemna? v tom, ze to neni linux?

--
Roman
Sel pantata / na prasata / boubelata / RATATATA!