scrollovani, etc.

Martin Damasek md.konf at centrum.cz
Sat Feb 9 21:16:30 CET 2002

On Thursday, February 07, 2002, Martin Dvorak wrote:

> Jestli se to da zmenit nevim, ale doporucuji to chvilku zkusit
> pouzivat, protoze v mnoha pripadech je to praktictejsi nez Linuxove
> reseni. Myslim, ze jde jenom o zvyk. Taky jsem s tim mel ze zacatku
> problemy, ale ted mi vice vadi reseni Linuxu.

No nevim, nechci se hadat, ale neni mi jasne, kdy by to mohlo byt
praktictejsi. Linuxove reseni je ROZHODNE mnohem pohotovejsi a
rychlejsi.

> Nejjednodusi pravdepodobne je MC prekompilovat - staci pridat
> package glib a vytvorit potrebny symlink z glib-config na
> glibXX-config, ktery obsahuje package. Nikdy jsem pri kompilovani
> nemel problemy a MC bez editoru je opravdu polovicnim programem.
> Take nechapu, proc package MC neobsahuje i interni editor.
> Vysvetleni jsem hledal, ale nikde nenasel.

No a nebylo by tedy dobre, kdyby takovy package nekdo udelal a daval
se do distribuce? Podle me si ho stejne hned kazdy nainstaluje a jak
rikate - bez editoru je to polovnicni program. No, jak rikam - s
FreeBSD teprve zacinam a mozna jsem presne nepochopil jeho "image" -
byt spolehlive uzivatelsky neprijemny :-)

bye Martin Damasek