SMTP Send

David Pasek pasek at idc.cz
Tue Jan 29 23:08:52 CET 2002

To, ze telnet roura neni to co potrebujes, jsem se snazil vysvetlit na
doporuceni Ondreje Jombika resit tvuj problem pres telnet rouru.
Tim zdrojakem v perlu jsem reagoval na jeho asi dlouhodobou praci na
"stream redirectoru", jak tomu rika on ci "socket senderu", jak tomu
rikas ty. Tobe jsem se snazil naznacit, ze nemusis nic moc ladit. Staci
kdyz pouzijes hotove a odladene perlove moduly.

Napriklad moduly:
Net::SMTP viz. http://search.cpan.org/doc/ILYAZ/perl_ste/os2/Net/SMTP.pm
Mail::Transport::SMTP viz.
http://search.cpan.org/doc/MARKOV/Mail-Box-2.007/Mail/Transport/SMTP.pm
vice na search.cpan.org

Ale jestli je ti perl cizi, tak chapu, ze budes dal hledat jine
"binarni" reseni.
Jestli je ti ale lito stravit nad resenim tveho problemu 2-3 hodiny, tak
je mi lito, ze jsem stravil nad psanim tohoto mailu 10 minut :-)