SMTP Send

Tomas TPS Ulej tps at freebsd.sk
Wed Jan 30 08:23:04 CET 2002

DP> Jestli je ti ale lito stravit nad resenim tveho problemu 2-3 hodiny, tak
DP> je mi lito, ze jsem stravil nad psanim tohoto mailu 10 minut :-)

Neviem ako v cestine ale u nas je vyznam slova "luto" a "usetrit"
diametralne odlisny. Proste mam aj ine probs ako programovat cosi co
uz niekto ini naprogramoval, odladil, vylepsil a dal do obehu. Prosto
je obcas efektivnejsie pouzit uz existujuce ako si robit vlastne...

Alebo ty si si nakodil sam OS, vsetky jeho utility a pouzil vlastneho
postoveho klienta? Skor sa mi zda, ze si pouzil hotovy Linux, hotovy
netscape a skor doprogramuvavas to co ti tam chyba. Keby ziadny
netscape neexistoval mozno by si si ho nakodil sam... ;)

--
TPS