SMTP Send

Tomas TPS Ulej tps at freebsd.sk
Tue Jan 29 21:42:15 CET 2002

DP> Jestli pracujete na tebou popisovanem "stream redirectoru", tak by me
DP> zajimalo jak dlouho na tom delate.
DP> Ja jsem mel takovy programek v PERLu hotovy asi za 15min :-))

DP> Je opravdu (jak uz je u PERLovych skriptu zvykem) na par radku.
DP> Pro inspiraci jej prikladam:

Neviem ci to niekto preskocil SUBJECT ale ja chcem SMTP Send. Nie
SOCKET send. SOCKET send si fakt urobim cez netpipes (netcat) ale ja
potrebujem SMTP. TO je take co zacina EHLO masinka... rozhodne sa ci
prislo OK alebo ERR a ak OK tak posle ten mail ;)

Jedine o co mi islo bolo usetrenie hodiny casu co stravim odladenim a
samozrejme dalsie 2-3 hodiny co stravim nad studovanim RFC o SMTP.

Vas program je fajn ale NIE JE TO SMTP... je to socket send :(

--
TPS