Disky pod fBSD (vykon)

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Dec 19 03:48:00 CET 2001

Leo Galambos wrote:

> Nevite nekdo jake ma zatezove krivky filesystem fBSD, jak to vypada pod
> vinum/RAID. Staci mi idealni prutoky, abych vedel, kde je strop.

	S timhle ti nepomohu.

> Take by me zajimalo, zda existuji nejake ve fBSD implementovane (a
> rychlejsi)  filesystemy, nez ext.

	Pokud si dobre papatuji jakesi davne debaty, tak UFS v asynchronnim
rezimu je nejmene stejne rychle jako EXT2FS (a take stejne nebezpecne).

> Moc by mi take pomohlo, jestli nekde
> existuji testy, jak je to s pristupovou dobou k souborum, kdyz je jich
> treba par set v adresari.

	Tohle se zrovna v posledni dobe meni. 4.4-STABLE prelozeny s UFS_DIRHASH
ma tyto pristupove doby o dost kratsi nez bez tohohle. Mam par adresaru
na realne funkcnim stroji s cca 40 000 soubory, takze pokud reknes, co
vlastne chces zmerit, tak by to nemusel byt problem.

Dan Lukes     tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of  FIONet, KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz