Disky pod fBSD (vykon)

Leo Galambos galambos at com-os2.ms.mff.cuni.cz
Tue Dec 18 23:48:18 CET 2001

Zdravim.

Nevite nekdo jake ma zatezove krivky filesystem fBSD, jak to vypada pod
vinum/RAID. Staci mi idealni prutoky, abych vedel, kde je strop.

Take by me zajimalo, zda existuji nejake ve fBSD implementovane (a
rychlejsi)  filesystemy, nez ext. Moc by mi take pomohlo, jestli nekde
existuji testy, jak je to s pristupovou dobou k souborum, kdyz je jich
treba par set v adresari.

Pisu totiz neco vetsiho (z casti pod fBSD) a trosku mi to zere vykon pri
pristupu k datum, tak bych s tim chtel neco udelat...

Diky

-g-