lpd + filtry pro ps HP laser Jet 5P

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Tue Dec 18 16:20:14 CET 2001

Michal Kutnohorsky wrote (2001/12/18):
> ... lp|remote lp:\
> ...         :if=/usr/local/libexec/psif:
> ... lp|hp:\
> ...        :if=/usr/local/libexec/psif:

> local printing a tiskunuti z windows pres sambuu funguje v poradku /pres
> local jsem nezkousel tisknout ps ani jine fomaty krome textu, ktery neni
> spravne zarovnany/je rozhazeny//

Na tisk textu vzdy radsi pouzivam a2ps nebo jiny konvertor do PS.

> remote printing funguje, resp. fronty funguji, tisk pouze hlavicky
> dokumentu a dale uz jenom prazdne stranky.

Neni treba problem v tom, ze ten dokument jde dvakrat pres filtr psif?

> Zrejme spatne nastavene filtry?

Pokud lokalni tisk funguje, tak pro remote tiskarny pouzivame jen toto:

lp|Nazev:\
       :lp=:rm=host_name:rp=host_printer:sd=/var/spool/lpd/host_printer:

Ma-li se tisk filtrovat uz na vzdalenem pocitaci, tisk by mel smerovat
na tiskarnu bez filtru na nejaky raw tisk.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science