setuid

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Nov 27 16:01:32 CET 2001

Josef Hrabec wrote:

> Dobry den,
> muj pocitac mi zacal posilat takoveto hlaseni a ja si s tim nevim rady.
> Nevite prosim nekdo, kde bych mohl zacit hledat chybu?

	Trochu tady schazi informace o pouzite verzi OS ...

	Takze si dosadim co se mi hodi.

	Pred par dny byl do STABLE commitnut novy 'sh' - ktery ma, trochu
rozsirenou syntaxi (mj. napriklad umi konstrukt $(( )) pro vyhodnoceni
aritmetickeho vyrazu). Zminena rozsireni byla ihned pouzita v nekterych
periodickych scriptech (misto do te doby uzivaneho 'expr').

	Takze, pokud jsou scripty STABLE, ale 'sh' zustal puvodni, muze to byt ono.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz