setuid

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Tue Nov 27 15:14:09 CET 2001

Josef Hrabec wrote (2001/11/26):
> muj pocitac mi zacal posilat takoveto hlaseni a ja si s tim nevim rady.
> Nevite prosim nekdo, kde bych mohl zacit hledat chybu?

V /etc/periodic/daily/450.status-security se vola skript
/etc/security, pri jehoz provadeni vznikaji chyby a zavorky
jsou mimo jine i u findu.

> Removing stale files from /var/preserve:
> ldlibfind.so: .!-name.-mtime+7-delete-print: No such file or directory

Tohle je zase /etc/periodic/daily/120.clean-preserve a neco s findem.

> Cleaning out old system announcements:
>
> Removing stale files from /var/rwho:
> ldlibfind.so: .!-name.-mtime+7-delete-print: No such file or directory

A tohle /etc/periodic/daily/140.clean-rwho. Zase find, nebo neco se
shellem /bin/sh.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science