setuid

Josef Hrabec j.hrabec at jtp.cz
Tue Nov 27 16:17:49 CET 2001

Je to verze 4.3 release, doposud s tim nebyly problemy - nevim jestli jsem
to nekde zavinil sam (nejsem si toho vedom), nebo jestli se tam proste neco
"pokazilo". Mam jeste jeden pocitac se stejnou verzi v obdobne konfiguraci a
ten je bez problemu, zkusim prohlednout ty skripty na obou pocitacich,
jestli nenajdu nahodou nejaky rozdil.
Dekuji za rady, Pepa.