Nastaveni ceskeho prostredi ve FreeBSD a v X Window

Leo Galambos galambos at com-os2.ms.mff.cuni.cz
Sun Nov 11 22:17:59 CET 2001

> pokusi udelat sam... Myslim, ze ten navod uz je za tu dobu
> naprosto dokonaly, akorat ze si ho vzdycky nekdo precte
> nejak neporadne (tak jak ja pred chvili ten azziho mail :-( ).

Dopredu musim rict, ze nemam nikde okolo fbsd s takovymi pravy,
abych se tam mohl hrabat, takze to sam nemuzu udelat, ale:

Nejlepsi by asi bylo udelat package nebo aspon neco do portu. Ted resim
problem s JDEE (JAVA IDE do Emacsu), a docela mi vadi, ze popis je na 3
stranky a zaboha nemuzu prijit na to, kde je chyba. V takovych pripadech
by me neco, co tech prikazu "napise" za mne, hodne nadchlo.

BTW: Nekde snad uz existovala nejaka podpora X11/CS pres porty.

-g-