Nastaveni ceskeho prostredi ve FreeBSD a v X Window

Petr Holub hopet at ics.muni.cz
Sun Nov 11 21:55:37 CET 2001

Ahoj,

obcas mam pocit, ze by bylo nejrozumnejsi to zkusit propasovat
nejak do release nejlepe tak, aby si uzivatel v sysinstall mohl
vybrat nekde jazyk a ono mu to nastavi (teda takhle nejen mu
ale asi vsem) ceske prostredi (ja vim, iXy jsou problem atd.).
Nebo to zkusit obsit nejakym skriptem, ktery se to uzivateli
pokusi udelat sam... Myslim, ze ten navod uz je za tu dobu
naprosto dokonaly, akorat ze si ho vzdycky nekdo precte
nejak neporadne (tak jak ja pred chvili ten azziho mail :-( ).

Petr

                            Petr Holub
CESNET z.s.p.o.                       Supercomputing Center Brno
Zikova 2                             Institute of Compt. Science
10200 Praha, CZ                               Masaryk University
Czech Republic                     Botanicka 68a, 60200 Brno, CZ
e-mail: Petr.Holub at cesnet.cz              phone: +420-5-41512278
                                       e-mail: hopet at ics.muni.cz