Nastaveni ceskeho prostredi ve FreeBSD a v X Window

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Sun Nov 11 21:44:21 CET 2001

Ahoj,
  koukam, ze se z tech problemu s cestinou asi nikdy nevyhrabeme ;-)

Mam jednu velkou prosbu: Spolu s Martinem Horcickou jsme mirne
doplnili a silne zWWWovali navod na pocesteni FreeBSD, takze se
prosim podivejte na stranku (z hlavni stranky Podpora a navod na konci)

http://www.freebsd.cz/cs/cz/localization.html

kde je nejaktualnejsi navod s odkazy a kdo vi cim jeste. Rad bych
dospel do takoveho stavu, ze nikdo nebude mit s pocestenim problemy.
K tomu je ovsem nutne, aby kazdy, kdo mel s pocestenim nejake
problemy, aby mi po jejich vyreseni sdelil, s cim se potykal
a co bych mel do aktualni podoby dokumentu doplnit. Zatim se mi
ozvali jen Martin a Michal, ale resilo se tu mnohem vic pripadu
a myslim, ze po vyreseni pocesteni se uz nikdo neozval - takze
predem diky vsem, kdo se mi ozvou dodatecne a i v budoucnu.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science