cestina v X .. naposled

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Mon Nov 12 09:11:13 CET 2001

azzi at centrum.cz wrote (2001/11/11):
> - co je zajimave je ze cestina jde v psani messages v licq a v mozille.
> nejde (nezobrazuje se korektne) pak treba v windowmakeru, gvim, xfmail xtrem,
> rxvt, blowfish

Uff, tak tohle je nejake moc netypicke. Leda ze by licq a mozilla
resili fonty nejak explicitne - ale je to docela mozne.

> ejhle TYHLE CESTY TAM NEMAM mmmt..

Divne, skoro jako kdyby byl konfiguracni soubor nasledne prepsan.
Neco jako upgrade z 3.3.6 na 4.0.1 a skoro jako kdyby jsi tam
ted mel dva konfiguracni soubory: /etc/XF86Config a /etc/X11/XF86Config?

> !!!!! a kdyz jsem je tam dal tak mi xdm..(wdm -ja mam) zice defakto Xka po
> rebootu nenaskocili.. zatim sem nehledal proc mmt..

Na tohle me zase napada jedina rozumna moznost, ze cesty
/usr/X11R6/lib/X11/fonts/latin2/{misc,75dpi,100dpi} pro jistotu
vubec neexistuji...

> -to vypada na to ze se nelouduje latin2..
> -Co je horsi , ze kdyz jsem tam ty cesty napsal tak to nenaskocilo. !!!

Jeste jedna drobnost: Jsou ty cesty a soubory v latin2 pristupne
pro uzivatele?

> ANO

No a ted jsi tomu dal korunu - ted uz vubec netusim, co se ti to
tam deje... Tohle asi vzdavam, ty odpovedi mi nejak nedavaji smysl.
Reseni me ale stale zajima, dik ;-) ...

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science