Graficke mody v XFree 4 (a wrapper)

Sramek Dalibor dali at vse.cz
Mon Oct 29 11:02:11 CET 2001

On Mon, 29 Oct 2001, Guzma Vladimir wrote:

> Zdar,
> Otazka znie co znamena X11/wrapper nedostupny? Je to proste hlaska ze wrapper je len pre X114? Pokial ano tak to sa nastavuje v /etd/default/make.conf, resp /etc/make.conf.
> Je tam premenna XFREE86_VERSION 4, chce to odkomentovat. Potom sa mi wrapper nainstalovat podarilo...

Ok. Tohle uz jsem vyresil (samozrejme chyba mezi monitorem a zidli):
vytimeoutovalo mi totiz stazeni portu a kdyz jsem se pokousel divat na
http://www.freebsd.org/cgi/pds.cgi?ports/x11/wrapper, tak je tam prazdna
stranka. Ted uz wrapper mam - a jak jsem se na nej tak dival, tak si
klidne ponecham suid na X.

> P.S.
> XFree86-4 mi standardne zabera asi 80 mega pameti, ma niekto predstavu preco je to tak vela? Pouzivam 1024x768, 65536 farieb. Skusal som to s 256 farbami bolo to to iste...

To nemam, ale normalni to neni, protoze me zabira zhruba stejne jako
trojka: tj. kolem 20MB.

Dalibor Sramek