Graficke mody v XFree 4 (a wrapper)

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Mon Oct 29 11:09:50 CET 2001

Sramek Dalibor wrote (2001/10/29):
> [...]

A co treba mmap() videopameti? Velikost zabirane pameti hlasene
topem nemusi odpovidat skutecne alokovane pameti. V Solarisu
na to znam docela pekny prikaz, ktery umi presne vypsat typ
jednotlivych regionu. V FreeBSD je ale jeste nic takoveho nenasel.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science