Graficke mody v XFree 4 (a wrapper)

Vladimir Guzma vg at cs.tut.fi
Mon Oct 29 10:31:59 CET 2001

preco je to tak vela? Pouzivam 1024x768, 65536 farieb. Skusal som to s 256
farbami bolo to to iste...

>   - neni to spis window managerem nez samotnym Xserverem ??

No to ani nie, window manager momentalne konzumuje 15 mega (enlightenment:).
Predtym som pouzival window maker a bola to zhruba rovnake. Top mi ukazuje X
80 mega, manager 15 mega (s window makeron asi 8).
Vlado

> --
> frido

Server