pripojeni k win XP

azzi at centrum.cz azzi at centrum.cz
Sun Oct 14 17:53:01 CEST 2001

Dobry den

mate nekdo zkusenosti s pripojenim disku ze vzdalenych win XP

v bsd je za timto ucelem pokud tusim prikaz "slight"

pouzivam takto
sudo shlight //vepper/C /mnt/vepper/ -U vepper -P ***

bohuzel ackoli mi pod Openbsd fungoval pri pripojovani k NT4.0
ted v freebsd a pri pripojovani na XP vraci toto

error connecting to server: [1] Operation not permitted

v XP bratr ale vse peclive nastavil [spise vice :-) otevrel a povolil pristup]

je ve freebsd jeste nejaka jina moznost jak se pripojit k vzdalnemu win systemu.
slight je totiz jeste decko a pokud vim tak nedela logy.

mate zkusenosti.. diky Petr Michalec
E-Mail: azzi at centrum.cz