k tem zmatenejm emailum .. DES

azzi at centrum.cz azzi at centrum.cz
Sun Oct 14 14:16:31 CEST 2001

On 13-Oct-2001 Leo Galambos wrote:

> Bud ti chybuje pamet, nebo swap, nebo to muze byt i chybne implementovany
> stavovy
> firewall. Protoze ale v tom jednom tvem mailu byly sekvence pro tvuj modem,
> tak
> sazim na pamet, ale je to spis 50:50 nebo otazka na divaky... :-)
>
> Leo

No ja mam celkem novy stroj Duron 800 a ram mam 484 MB a rek bych ze kvalitni
je sice mezi tema trema 133MHz dimmkama jedna 100MHz ale neni tak stara aby
tohle delala. samozrejme vsechny bezej jen na 100,  firewall tu zatim nemam..
tak mi to porad pripada pritazeny za vlasy

jedina moznost je ze to patla router.. /disketovej linux router FreeSCO.org/
ten je na 486 s 6MB ram 20MB swap a nestiha a ma vadnou pamet, a je tam
firewall. Nicmene tohle nedela na http protokolu. faktem ale je ze cast vypisu
v jednom emailu byla z netstatu kterej jsem pres ssh spustil na tomto routeru.
Bohuzelto mi nic nerika zda k pripleteni do cesty emailu to prislo na routeru
ci u me.

zkusim vymenit ftp program a udelat test i z jineho PC [bratrovy win XP :-(]

shodnem se ale na tom ze jedinej zpusob ja k se tohle stane je ze ctena data se
z nejakeho media nekontrolovatelne a scela nahodne pomichaji. stalo se to jiz
na ftp a smtp sluzbach.  [mozna mam i podezreni na to http, kdyz mi server
vrati ze jsem mu poslal nesrozumitelnej dotaz nekolikrat za noc tak to bude asi
tim..]

PS: soft updates zapli nemam, swap je stale nulovej a fsck nic zvlastniho
nerika. ram i HD jsou dle mne OK. a hlavne temner novi.

PM