cestina v Xkach

Martin Man Martin.Man at seznam.cz
Thu Oct 11 16:12:17 CEST 2001

On Thu, Oct 11, 2001 at 03:51:35PM +0200, azzi at centrum.cz wrote:
> Dobry den,
>
> [snip/]
>
> Prepinani i fce klavesnice je funkcni pouze na konzolich (krome roota(jeste
> jsem needitoval /root/.profile)).

konzole s Xkama nesouvisi...

> etc/profile
> LANG=cs_CZ.ISO_8859-2; export LANG
> TERM=cons25l2
>
> Proc teda Xka nejdou ?? kdyz pod X spustim xterm tak tam cestina nejede, to by
> mohlo bejt nejakym nastavenim, jenze to je za muj obzor. Pravdepodobne mi jeste
> neco chybi v .Xresources nebo v konfiguraku xtermu..

co to znamena nejedou (pisou se nesmysly, nepise to nic) ???
co se stane kdyz napises v xtermu setxkbmap cz a zkusis neco napsat, co se
stane po setxkbmap us ???

je pri spousteni xdm (wdm, ...) opravdu sourcovan /etc/profile? aby v Xkach
chodilo narodni prostredi musi byt promenne LC_* nastavene uz pri startu Xek a
ne az pri startu xtermu, takze pokud se /etc/profile cte az pri invokaci
bashe, csh, etc. tak to nepojede....

co se stane kdyz do xek vlezes pres startx a wdm nechas shozeny ???

> Jiste se nekdo zvas setkal s podobnym problemem.. poradte.
>
> Dekuji za dobre rady. Petr Michalec
>
> PS: urcite v tom mam zas nekde nejakou botu co..

zatim,
martin
--
2CC0 4AF6 92DA 5CBF 5F09  7BCB 6202 7024 6E06 0223