cestina v Xkach

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Thu Oct 11 16:06:43 CEST 2001

azzi at centrum.cz wrote (2001/10/11):
> Jde o cestinu v Xkach. Postupoval jsem presne podle navodu jak
> distribuci lokalizovat co je na ceskem ftp.

A navod mate ve verzi pred 2. 10. 2001 nebo uz se zmenani ze dne 2. 10. 2001?

>         Option "XkbOptions"     "grp:alt_shift_toggle,grp_led:caps"

Prepinani by melo byt Alt+Shift, docasne RAlt.

> ttyv8   "/usr/X11R6/bin/wdm -nodaemon"  xterm   on  secure      unknown off
> ale na beh Xek by to snad vliv mit nemelo.

Jestli X spoustite pres wdm v ttys, nastaveni LANG se musi
udelat nejak jinak.

> Budeteli potrebovat jeste nejake informace tak mi napiste primo..

Zkuste spustit "LANG=cs_CZ.ISO_8859-2 xterm" a zkusit, jake znaky
v novem okne pujdou a jake nepujdou.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science