cestina v Xkach

azzi at centrum.cz azzi at centrum.cz
Thu Oct 11 15:51:35 CEST 2001

Dobry den,

Jde o cestinu v Xkach. Postupoval jsem presne podle navodu jak
distribuci lokalizovat co je na ceskem ftp.

presto pod Xkama mi Cz klavesnice nekde. (nebo jde ale nevim jak ji prepnout)

Konfigurace stroje:
FreeBSD  4.4 - stable
PC i386 , Xfree 4.1.0 - z distribuce, bez uprav
WM: windowmaker
XDM (stejnak vliv nema, mam WDM)

vynatek z XF86config

Section "InputDevice"
        Identifier  "Keyboard0"
        Driver      "keyboard"
        Option      "XkbModel" "pc104"
        Option      "XkbLayout" "cz"
        Option "XkbOptions"     "grp:alt_shift_toggle,grp_led:caps"
EndSection

Prepinani i fce klavesnice je funkcni pouze na konzolich (krome roota(jeste
jsem needitoval /root/.profile)).

 ttys

console none
#
ttyv0   "/usr/libexec/getty Pc"         cons25  on  secure
# Virtual terminals
ttyv1   "/usr/libexec/getty Pc"         cons25  on  secure
ttyv2   "/usr/libexec/getty Pc"         cons25  on  secure
ttyv3   "/usr/libexec/getty Pc"         cons25  on  secure
ttyv4   "/usr/libexec/getty Pc"         cons25  on  secure
ttyv5   "/usr/libexec/getty Pc"         cons25  on  secure
ttyv6   "/usr/libexec/getty Pc"         cons25  on  secure
ttyv7   "/usr/libexec/getty Pc"         cons25  on  secure
ttyv8   "/usr/X11R6/bin/wdm -nodaemon"  xterm   on  secure      unknown off
secure

ale na beh Xek by to snad vliv mit nemelo.

etc/profile
LANG=cs_CZ.ISO_8859-2; export LANG
TERM=cons25l2

Proc teda Xka nejdou ?? kdyz pod X spustim xterm tak tam cestina nejede, to by
mohlo bejt nejakym nastavenim, jenze to je za muj obzor. Pravdepodobne mi jeste
neco chybi v .Xresources nebo v konfiguraku xtermu..

Jiste se nekdo zvas setkal s podobnym problemem.. poradte.

Budeteli potrebovat jeste nejake informace tak mi napiste primo..
Jestli to uz v konfere probehlo tak me netlucte, psal jsem to offline a kdyz uz
jsem to napsal tak mi bylo lito ten email mazat..

Dekuji za dobre rady. Petr Michalec

PS: urcite v tom mam zas nekde nejakou botu co..

E-Mail: azzi at centrum.cz